STILLINGEN ER BESAT
-----------------------------
Vi søger en dygtig driftskoordinator, som vil være med til at sikre vores spildevandsforsyning i Faaborg-Midtfyns kommune. Vi går spændende nye tider i møde med stort fokus på samarbejde, grøn omstilling og at fremtidssikre vores lokale spildevandsforsyning. Den rejse kan du blive en vigtig del af.
Vi tilbyder et alsidigt job, hvor ikke to dage er ens. Der er stor mulighed for at præge din egen hverdag, udvikle dig personligt såvel som fagligt – og selvfølgelig gøre en forskel for miljø og lokalsamfundet.
Hvad skal du lave?
Du vil sammen med den nuværende teamleder og chef deltage i koordinering af driften for vores spildevandsanlæg, der i dag er bestående af 7 renseanlæg fordelt i kommunen.
Dine arbejdsopgaver består bl.a. af:
- Sikre et effektivt og samarbejdende team for anlæg.
- Tæt dialog med teamet omkring drift og analyser m.m.
- Sikre overholdelse af udledningskrav og sikre bedst muligt og billigst udledning.
- Planlægning og standardisering af indberetninger til kommunen og Naturstyrelsen.
- Oprette vedligeholdelsesbaseret plan for anlæg via vedligeholdelsessystem (Envidrift).
- Indberette data til benchmarking og miljø, skat og andre miljømyndigheder.
- Opdatering af beredskabsplaner for.
- Sikre en plan for service og vedligehold af alle renseanlæg.
- Sikre at Faaborg renseanlæg bliver så energineutralt som muligt.
- Udarbejdelse af biologisk APV for hele spildevandsområdet.
Mulige fremtidige opgaver:
- Overtage mindre projekter i vores spildevandsafdeling.
- Assistere med implementering af NIS2 i Vand, Varme og Spildevand.
- Deltage i planlægning af mulig centralisering af spildevandet i kommunen.
Hvad skal du kunne?
Du har godt humør, er selvkørende, stabil, grundig og med naturlig nysgerrighed, samt erfaring med selvkørende teams, eller erfaring med ledelse. Vi lægger stor vægt på dig som person samt din evne og lyst til at lære nyt.
I det daglige vil du være i direkte kontakt med teamet. Det er derfor vigtigt, at du er god til at kommunikere. Du er struktureret og bevarer ro og overblik, når det går stærkt. Du er gerne en erfaren bruger af IT og Office-pakke, da en stor del af kommunikation og afrapportering foregår elektronisk. Kendskab til SRO/SCADA og spildevand er en fordel, ellers skal vi nok lære dig godt og grundigt op.
Det er et krav, at du har kørekort B, da kommunen er geografisk stor.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men kan være følgende: Håndværksmæssigt uddannelse med erfaring med ledelse. Tekniker, Elektriker, Procesoperatør eller maskinmester.
Du skal have forståelse for processer og erfaring med en eller anden form for ledelse.
Hvad kan vi tilbyde?
Vi tilbyder et meget varieret job i en spændende virksomhed i rivende udvikling. Her er mangeartede opgaver og udfordringer, som vil kunne udvikle dig fagligt og personligt.
Du vil blive det tekniske og ledelsesmæssige bindeled i afdelingen og have en stor kontaktflade. Du vil få dygtige kolleger, en uformel omgangstone og et arbejdsmiljø, hvor medarbejdertrivsel vægtes højt.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, samt diverse personalegoder, bl.a. aktiv personaleforening med flere årlige arrangementer samt sundhedsforsikring.
Tiltrædelse
Snarest eller efter aftale.
Ansøgning og CV sendes til job@ffv.dk mærket ”driftskoordinator”. Vi holder løbende samtaler, og stillingen vil blive taget ned, når den rette kandidat er fundet.
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Dennis Arnsfeldt Pedersen på telefon 5167 1058.
Vi glæder os til at høre fra dig.
FFV Energi & Miljø A/S