ffv logo2

FFV Energi & Miljø A/S
Korsvangen 6A
5750 Ringe
Telefon 62 61 16 66 (døgnvagt)

Telefontider:
Man-tors: 08.00 - 16.00
Fre: 08.00 - 12.30

ffv@ffv.dk

Pressemeddelelse: Bjørnø Vandværk overdrages til FFV Vand A/S

Bjørnø Vandværk amba, som har leveret vand til beboerne på Bjørnø i 20 år, er blevet overdraget til FFV Vand A/S.

Vandværket har hidtil været drevet som et andelsselskab ejet af forbrugerne på Bjørnø. Det daglige arbejde i vandværket har været varetaget af bestyrelsen og frivillige.

Krav til vandværker bliver til stadighed skærpet, og frivilligt arbejde for en bestyrelse kan være omfattende. Derfor har Bjørnø beboerne på en ekstraordinær generalforsamling 19. maj besluttet at stemme for overdragelse til FFV Vand A/S, og derved få adgang til ekspertise, teknisk overvågning og administration.

Om FFV Vand A/S:

FFV Vand A/S er ejet af FFV Energi & Miljø A/S og forsyner ca. 5.500 husstande og 9.500 beboere med drikkevand i Faaborg og driver 2 vandværker med 8 boringer, der leverer drikkevand gennem 239 km forsyningsledninger.

Henvendelse ved spørgsmål til pressemeddelelsen adm. direktør Christian Møller, telefon 21 70 53 98.